لیست سوالات متداول شرکت برنا سبلان اردبیل

آیا برای استفاده از خدمات سایت باید عضو باشیم ؟

بله برای استفاده بهتر از خدمات ارائه شده در سامانه باید شماره موبایل خود را وارد کرده بعد کد تائید برای شما ارسال میگردد که با وارد کردن کد تائید حساب کاربری شما تائید میگردد و میتوانید از خدمات فارم استفاده نمایید

آیا در تمام ساعات شبانه روزی میتوانم فارم خود را زیر نظر بگیرم ؟

بله سامانه به صورت 24 ساعت 7 روز هفته انلاین بوده و میتوانید از سامانه استفاده نمایید.

تیم پشتیبانی در ساعت کاری روزانه به صورت کامل جوابگوی سوالات شما می باشد و در هر موقع هم خواستید میتوانید از طریق ثبت تیکت پشتیبانی موارد مورد نیاز خود را با تیم پشتیبانی سامانه مطرح نمایید

نحوه ی خرید کالا غیر حضوری از شما چگونه است ؟

  1. شما میتوانید تمام مراحل خرید را به صورت آنلاین از طریق سایت https://cbsa.ir انجام دهید و پس از انتخاب کالاهای مورد نظر به قسمت سبد خرید در سایت رفته و پس از واردکردن مشخصات و آدرس خود از طریق درگاه پرداخت اینترنتی خرید خودتون را نهایی کنید.
  2. همچنین شما می توانید کالاهای مورد نظر خود را در قالب یک لیست (دست نویس یا چاپی) به شماره 09144526756 واتساپ کنید.
  3. همکاران ما در واحد فروش برنا سبلان با مشاهده لیست شما یک پیش فاکتور برای شما صادر و ارسال می کنند.
  4. در صورتی که پیش فاکتور ارسال شده مورد تایید شما باشد با اعلام موافقت شما آدرس و مشخصات محل تحویل کالا از شما دریافت می شود.
  5. پس از واریز وجه به شماره های قرار داده شده در زیر پیش فاکتور کالا، برای شما ارسال می گردد.

 

اگر کالایی که فرستادید خراب بود چه کاری باید انجام دهم؟

کلیه کالاها قبل از ارسال توسط کارشناسان فنی ما تست و بررسی می شوند و پس از کنترل کیفی نهایی بسته بندی و پلمپ میشوند تا ضمن جلوگیری از هدر رفت زمان برای مشتریان به دلیل مرجوع و ارسال دوباره ی کالا، خریداران هم جنس سالم و بی نقصی را دریافت کند. در صورت وجود هرگونه عیب یا نقص فنی سریعا محصول معیوب با محصول جدید جایگزین خواهد شد. در صورت رخ دادن همچین مواردی، هزینه ی مرجوع و ارسال مجدد به عهده ی برنا سبلان می باشد.

به چه شهرهایی امکان ارسال کالا دارید؟

به سراسر ایران تمام استان ها – شهرها و روستاها امکان ارسال کالا داریم.

برای ارسال محصولات مشمول گارانتی به شرکت چگونه عمل کنیم؟

  •  در زیر برخی شرایط مربوط به نظام خدمات پس از فروش آوا را مشاهده می کنید.
  • هم مصرف کنندگان نهایی و هم نمایندگان فروش شرکت می توانند محصولات مشمول گارانتی را به شرکت ارسال نمایند.
  • جهت اطلاع از آدرس و کد پستی مرکز خدمات پس از فروش شرکت حتما با تلفنهای روابط عمومی شرکت تماس بگیرید.
  • هزینه ارسال محصول به شرکت بر عهده ارسال کننده خواهد بود و هزینه عودت محصول پس از رفع عیب بر عهده شرکت برنا سبلان اردبیل می باشد.
  • محصول دریافت شده توسط شرکت پس از رفع عیب، تنها و تنها به آدرس ارسال کننده عودت داده می شود.